THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, January 23, 2011

jam sudah 2 pagi.... pun tak mengantuk lagi.. esok nak keje nih.. adoii...

masih aku ingat lagi saat kita bersama dulu..
saat pertama kau ketuk pintu hatiku..
kau lah yang pertama..
kaulah segalanya.. tapi masa itu telah berlalu..

masih juga aku ingat senyum mu..
lirik mata mu yang redup..
lenggok badan mu yg lembut..
auuuwww tak tahan i tau..kah kah kah

kenangan yang lalu datang bertamu..
kekadang ia datang saat ku sendirian..
ia datang berderu menyerbu kotak fikirku..
ahhhh... aku cuba untuk menidakkan rasa rindu itu..

sampai nya hatimu.. sanggup kau buat begitu..
kau luka kan, kau guris hati ku..
setelah kau baja cinta itu..
baru nak berbunga kau cantas kudup nya yg baru nak berbunga..
alahai... alahai... pedihnya...

pandai kau bermain kata..
sungguh hebat kau berdusta..
aku juga la akhirnya yang menjadi mangsa..
apa nak buat.. dah nasib badan hamba...hahahaha...

mungkin aku juga yg silap... kerana terlalu percaya..
tapi biasa la... itu kan cinta pertama...
baru nak bertatih menyemai cinta...
belum pun khatam dah terkena...

huhuhu...madah mu madah berhelah..
bak lagu akak ziana zain tuh...
aku ni pulak korban cinta...
nak tau lebih lanjut..
korang dengar la lagu KORBAN CINTA - fotograf!!

0 comments: